DSCF0096
Employer branding

Analýza jako hlavní ingredience Employer Brandingu

“Analýza nuda je, má však cenné údaje”. Dvě věci jsou na této větě špatně. Jednak se v té všem notoricky známé písničce zpívá o statistice, a zadruhé analýza nás vůbec nenudí, naopak je jednou z nejoblíbenějších částí naší práce. V následujícím článku vám shrnu, proč podle nás cesta za hvězdnou značkou vždy začíná důkladným poznáním každé firmy.

 

Minimalizujeme riziko

Tím, že zjistíme pravdivé informace o firmě, o její firemní kultuře, a lépe poznáme vaše zaměstnance, dokážeme lépe určit, kdo jsou, jak přemýšlejí, kde se vyskytují, a proč u vás pracují. Z toho důvodu jednak sami lépe porozumíme celé firmě, ale hlavně můžeme mnohem přesněji zacílit na správnou skupinu lidí a tím šetřit vaše peníze.

 

Zpětná vazba pro vás

Nechceme vám říkat, jak máte dělat svůj byznys, to víte sami nejlépe. Naším cílem je dávat konstruktivní zpětnou vazbu a sesbírat podněty a nápady vašich zaměstnanců na zlepšení. To, jak s nimi naložíte, je pak jen a jen na vás.

 

Toužíme vás poznat

Chceme být vašimi parťáky při cestě budování vaší značky zaměstnavatele a chceme vědět, kdo za firmou stojí a jací lidé v ní pracují. Pomáhá nám to dotvořit si obrázek o vaší společnosti a následně jej lépe promítnout potenciálním uchazečům o práci ve vaší firmě.

 

Autenticita

Věříme, že pokud otiskneme skutečný obraz firemní kultury a vystavíme ho na trh, tak si vás najdou pracovníci, kteří pro vás budou chtít pracovat a s největší pravděpodobností zapadnou do vašeho týmu. Nebudete tak muset hledat stále nové a nové zaměstnance, ale budete si udržovat skvělý tým kvalitních pracovníků, kteří táhnou vaši firmu vpřed.

 

Tvoříte víc než peníze

Tím, že o vás vaši potenciální zaměstnanci zjistí nejrůznější informace a zhlédnou se ve vaší firemní kultuře, tak vás stihnou poznat dřív, než nastoupí, tedy jejich motivace získat práci zrovna u vás bude pravděpodobně větší a nebudou se na vás dívat pouze jako na zdroj obživy, ale jako na firmu, kam budou rádi chodit a najdou si zde také nové přátele. Díky tomu budete mít náskok před konkurencí a nemusíte o kvalitní uchazeče soupeřit pouze výškou jejich platu.

 

Závěrem

V každém z nás je zakořeněn silný cit pro to, chovat se správně a vždy mluvit pravdu. Nevymýšlíme si žádné pohádky a nemalujeme věci narůžovo. Vše, co zjistíme během analýzy, vám předáme tak, jak to skutečně je. Ukážeme vám, kde jsou vaše slabá místa a co jsou naopak silné stránky. Věříme, že práce u vás je pro vaše pracovníky přínosem. A chceme vám pomoci ukázat ze sebe to nejlepší.

Pojďme do toho společně teď, teď a teď. Proč? Protože včera už bylo pozdě.

Author Info

Jáchym Důjka

Jsem zakladatelem EmBrand. Zkušenosti s vedením náborů mě přiměly přehodnotit můj pohled na práci personalisty. Věřím, že při pracovním procesu je důležité brát ohled na rozvoj týmu, jednotlivce, ale i na samotné výsledky. Employer Branding chápu jako možnost, jak tento proces zefektivnit.

Leave a Reply